veelgestelde vragen

Hoe snel worden bestellingen verzonden?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen verzonden

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, een account aanmaken is niet verplicht. Om je de beste shopervaring te geven raden we dit wel aan. Door het aanmaken van een account heb je steeds een overzicht van al je bestellingen en kan je bijvoorbeeld artikels aan je verlanglijstje toevoegen. Bovendien bestel je de volgende keer nog sneller, omdat je gegevens al bij ons in het systeem zijn opgeslage
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Via je account pagina is het heel eenvoudig om je wachtwoord te veranderen. Je klikt op “wachtwoord vergeten”, en het systeem stuurt automatisch de instructies naar het door jou opgegeven emailadres om een nieuw wachtwoord te kiezen
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
Via de account pagina is het heel eenvoudig om je gebruikersnaam te veranderen. Je klikt op “gebruikersnaam vergeten”, en het systeem stuurt automatisch de instructies naar het door jou opgegeven emailadres om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
We werken met alle bekende betaalmethodes, zoals Bancontact, Mastercard,…. Je kan steeds een overzicht terugvinden tijdens het afrekenen.
Naar welke landen kan Hejmee verzenden?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling zowel in België, als in Nederland te laten leveren. De kosten hiervan zie je meteen bij het afrekenen
Kan ik mijn pakketje volgen via Track & Trace?
Ja, zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een mailtje van onze verzendpartner, met daarin een track & trace code. Zo weet je op elk moment waar jouw pakketje zich bevindt.
Kan ik mijn product retourneren als het me niet bevalt?
Ja, alle info over het retourneren van producten kan je terugvinden in ons retourbeleid
Is het terugsturen van mijn pakketje gratis?
Nee, wanneer je je product retour stuurt, zijn de kosten hiervoor voor je eigen rekening. Het bedrag van de verzendkosten wordt in mindering gebracht wanneer we het bedrag terug op je rekening storten van de betreffende bestelling. Alle informatie vind je terug in ons retourbeleid
Kan ik mijn product ook omruilen?
>Je kan je product omruilen voor de juiste maat. Meer informatie over het terugsturen en omruilen van producten kan je terugvinden in ons retourbeleid
Wat als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?
Je beschikt gedurende de eerste 14 dagen na aankoop over je herroepingsrecht. Meer info over de procedure hiervan vind je in ons retourbeleid  & algemene voorwaarden

Is online betalen bij Hejmee veilig?
Bij Hejmee dragen we veiligheid hoog in het vaandel. Daarom werken we samen met een gespecialiseerd bedrijf dat het betaalverkeer van onze webshop in goede banen leidt. Onze website is ook uitgerust met een beveiligde verbinding, waardoor uw gegevens steeds beveiligd zijn, en zorgt onze webmaster op regelmatige tijdstippen voor de nodige beveiligingsupdates.
Ik ben niet thuis om mijn pakje in ontvangst te nemen
Als je niet thuis bent voor de levering van je pakje, dan geldt de procedure van onze transporteur. In de meeste gevallen neemt hij je pakje mee naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt, en laat een briefje achter in je brievenbus met de juiste locatie.